Lara17 benimde bebeğim 33 günlük benide emmedi emzirme danışmanlığı aldım çok şükür memeye dönüyoruz yavaş yavaş ama sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyorum
Aman lütfen kafanızı takmayın bozuk olursada çocuk sizin çocuğunuz tıp ilerlemiş yani tel taktırırsınız ne var bunda. O kadar dişi düzgün insan var o insanlar hiç mi biberon kullanmamış ayrıca şuan herşey gelişte biberonları bile ortodontik olarak yapıyorlar çene yapısına zarar vermeyecek bir şekilde isterse de bozulsun yani bir tel taktırmaya bakar çocuk emmiyor sonuçta napacak dişleri yamuk çıkacak diye aç mı kalsın
Bu arada eğerki sizin kokunuzu alsın istiyorsanız bineron bile versenşz bebeğinizi emzirme pozisyonuna alarak göğüsünüzü açın göğüsünüzün kokusunu alarak biberonda mamayı içsin tensel temasla bebeğiniz size bağlanır güven duyar🥰