Kızlar merhaba, 35 günlük oğlum. 5. Atak haftasındayız oldukça huysuz baya ağlıyor günler çok zor geçiyor. Çokta ağrısı sancısı var anlıyorum ayaklarını kendine çekiyo sancıdan uyuyamıyo. Bir iki gündür kakası böyle sıvı ve sümüksü gibi beyaz pıtırcıklar var içinde. Atak haftasında bağırsaklar bozulur olur falan dediler bugünde doktor kontrolü vardı doktor normal dedi ama benim içim rahat etmedi ya, böyle olan var mı