Kızlar merhaba bebeğim 6 ay 12 günlük eskiden babasında dururdu fakat artık ortamda ben yoksam babasinda durmuyor. Hatta uykusu geldiyse huysuzsa ben ortamdayken bile durmuyor beni istiyor ben kucağıma alınca sakinliyor. Dün babasina birakip duşa girdim 15. Dk da feryat figan ağlamaya başladı eşim ne yaptiysam susmadi dedi. Ben de ona kizimizla daha cok vakit geçirmesi gerektiğini bu şekilde alısacagini söyledim. Aslında hakkını yemeyim ilgilenir ama kızım bu aralar ayrılık kaygısı midir nedir durmuyor onda. Bu ayrılık kaygısı her iki ebeveyne de olmuyor mu sadece anneye mi olur bilemedim. Sizin bebeklerinizde böyle bir durum var miydi ? Nasıl baş ettiniz ? Çünkü bazen babasina bırakıp islerimi yapmam gerekiyor. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🥰