Benim çocuğum sürekli hasta olmaya meyilli sanırım ve bu duruma artık gerçekten yüreğim dayanmıyor çocuğuma kimse dokunsun sevsin bile istemiyorum havalar malum soğuk dışarı çıkamıyoruz çocuk sürekli hasta gerçekten lohusa depresyonumu bilmiyorum ama kendimi çokta iyi hissetmiyorum açıkcası.Doktor desteği almak istiyorum sigara içiyordum bıraktım tekrar başlamak istemiyorum canım çok istesede nefsime sahip çıkmaya çalışıyorum evladım için.Ama psikolojik tarafı beni gerçekten çok yıprattı sürekli hasta olduğunda yüreğim acıyo resmen perişan oluyorum ister istemez iyi olmaya dik durmaya çalıştıkça ağlamaktan yıpranıyorum sormak istedim kullanan var mı ilaç ya da benim gibi olan nasıl bu durumu atlattı ?