Nazendehanim Peluş tulum hariç hepsi ebebek ürünü , mevsimden ya da bebeğime olmadığı için giydiremeyecegim ürünler. Etiket bedenlerini yazacağım ama kalıpları farklı o yüzden sorabilirsiniz . Dolap kullanıcı adım mmimozasurgunu Sıfır kol mor tulum:6 ay Kısa kol mor tulum :9 ay Somon takım :6 ay Bu üç takım bebeğime neredeyse tam oluyor.Şu an 3.5 aylık 3 aylıkken 6500 gramdı Elbise:1 yaş Su Yeşili alt üst takım :9 ay Peluş tulum :3-6 ay (bebeğim için tam kalıp ancak hava şartları sıcak seyrettiği için kullanamıyorum ) Hediye olarak almayı düşünürseniz ebebek hediye paketiyle gönderim sağlarım
Nazendehanim Nazendehanim Sıfır kol mor tulum 50 TL Kısa kol mor tulum 50 TL Elbise 50 TL Alt üst su yeşili takım 70 TL Somon çiçekli 100 TL Peluş tulum 180 TL
berosunannesi Nazendehanim ay şimdi gördüm kusura bakmayın somon takımı almak isterim istanbul da mısınız
Nazendehanim berosunannesi siz sorunca guncelledim zaten , İst- Küçükçekmece yalnız bebeğiniz kaç aylık kaç kilo somonun kalıbı bir tık küçük sanki aciklamada belirttim
Alya-Sena Nazendehanim bende pendik. su yesilli takimi begendmde bebegm suan 9 aylik temmuzda 1 yas su yesili olmaz heralde. Elbiseyide begendmde yakin olsaydi elden alirdim kargo filan baya tutuyo heralde
berosunannesi Nazendehanim bide o takımın internet görüntüsünü koymuşsunuz sanırım kendi durumu nedir etiketli mi yoksa diğerleri gibi temiz kullanılmış mı😌
Nazendehanim Kahverengi aerobin tulum içinde penye tişört var 2 yaş hiç kullanılmadı 50 TL Ayakkabı LCW 60 TL
Gelincik057 Nazendehanim Ben bu tulumu almak istiyorum nasıl yapalım kızım 2 yasını 3 ay geçti ama çok minyon Küçük olur diye düşünüyorum insallah olur çok beğendim
Nazendehanim Tişörtler 2. El ama çok temiz , tanesi 25 TL 3-6 ay hepsi pembe olan 0-3 ama onun kalıbı da diğerleriyle aynı
Nazendehanim Gelincik057 icinte tek etiket var onda da 2 yazıyor 2 yaş diye yorumladım gözüme de büyük geldi zaten cm olarak olcerim isterseniz, satın almak için güvenilir olsun istiyorsaniz dolap hesabımdan satın alabilirsiniz ama orda komisyon kestiği için fiyatı bir tık fazla koymuştum ,dilerseniz Instagram üzerinden haberleselim ya da aklınıza gelen başka bir şey
Gelincik057 Nazendehanim Aynen dolaptan çok kesinti oluyor gardolap uygulamasını kullanıyormusunuz peki
Gelincik057 Nazendehanim Bana olculerini yazabilirmisiniz bide rıca etsem çünkü kızım çok minyon 2,5 yasında ama hala 1,5 yaş kıyafetleri oluyor bayramlıkları hazır ama bunuda yedek alıyim dedim çok büyük gelmesin ölçülerine göre tahminen olur olmaz anlarım netlestiririz