Merhabalar güzel anneler 🤗 benim bebeğim 11. Ayını doldurdu, 1 yaşına gün sayıyoruz. Birkaç ay önce çok güzel uykusu vardı bikac kere uyanırdı gece ve emip yatardı. Sonra sonra beş altı kere kalkmaya başladı ama yine emip direk yatıyordu. Ama son 1 aydır nerdeyse 20 dakikada bir uyanıyor emziriyorum , Beşige bırakınca uyanıyor, tekrar emziriyorum , tekrar Beşige konunca ağlıyor. Bu arada uyku vaziyetinde hep gözü kapalı. Mecbur yanıma yatırıyorum ve abartısız sabaha kadar emiyor, göğsümu çeksem ağlıyor , uykular haram oldu artık. Hayır sütümde yokki boş boş emiyor mahvoldum. Var mı bu durumu yaşayan, lütfen geçici diyin 😕 bu arada 4 dişi vardı, bugünlerde bir tane daha çıkıyor. Bir aydır iştahıda hiç yok , asla yemek yemiyor. Canım anneler yaşayan var mı bunu gelin sarılalım 😕