Kızlar sağlık ocağı bana d vit damla vermişti sonra bebeğime de verdi 15 günlükten itibaren ver dedi. Ben iki şişe de aynı diye biliyorum yani öyle sandım etiketleri de yağ olmuş kopmuştu. Aynısı değil mi Allah rızası için söyleyin içime acayip dert oldu çok kötüyüm fazla doz mu vermiş oldu