kubrella Kizlar bebeğim 5 buçuk aylık ayağının üzerine koyduğumda ayakları düz basmıyor yanlara basıyor bugün farkettim normal mi bu çok kafama takıldı 🥲
HMtesnmhll kubrella daha yürüme döneminde değil ayağının üzerine bastırmanız uygun değil bilekleri dönebilir . Şuan o şekilde görünmesi normal ilerleyen dönemde emekleme ve yürümeden sonra düzelecektir lütfen şuan bastırmayın
kubrella HMtesnmhll yok hiç yaptirmiyordum dün ayağa kaldırdım farkettim bugün doktorumuz da normal olduğunu söyledi çok teşekkür ederim 🌸🌸