Kızlarrr merhabaaaa size bir şey soracağım benm oğlum 30 aylık kızım da 8 aylık çok şükürler olsun ki 😂 benm oğlum her zaman bana çok düşkündü ama önceden babasıyla beraber dışarı çıkıyordu karşı komşumuz var onunla yaşıt onun yanına bensiz oynamaya gidiyordu şimdi sürekli onu çağırıyor oğlum asla gitmiyor son 3 4 aydır asla bensiz bir yere gitmiyor evden bile çıkmak istemiyor bugün misafirliğe gittik sürekli ağladı evden çıkarken ta ağladı gitmek istemiyorum diye açıkladık oğlum davet edildik yemek yiyip gelicez diye yemeği yiyene kadar durdu sonra tekrar başladı misafir de gelsin istemiyor o zamanlar da sürekli gelecek dediğim anda başlıyor ağlamaya anlatıyorum durumu ama pek fayda vermiyor kardeşini çok seviyor ilk günden beri hiç kıskançlık olmadı çok şükür hep bilinçli yaklaştık eşimde bende o konuda ama kardeşi ona tepkiler vermeye başladıktan sonra evden bensiz hiç gitmek istemiyor babasıyla bile annem gelecek mi diyor yok derse asla gitmiyor sizce neden böyle geçici bi süre midir kardeş koskançlığı mı yoksa var mı sizce bir sebebi ne yapmalıyım