QueenMommm Bu annem beni sinir krizine sokacak ben ehliyet aldım diye oda almak istedi tamam al ama araban yok bişey yok napcan ehliyeti yazık günah paraya yazılı sınavı 2. Kazandı direksiyon sınavını 2 oldu kaybetti ilkinde emniyet kemerini takmadı ikincide Kontak yerine silecekleri çalıştırmış haberi yok komisyon söylemiş bide diyor ki araba çalışmadı ilkte 2. Dönüşü kaçırmış kalmış ya banane diyor hırs yaptım alcam yolda komisyon üyelerinden birini görmüş demiş sen niye beni geçirmedin🤦🏼♀️ adam demiş sen yapamadın gene sınava gir gene olmayacak demiş senin çok pratik yapman gerekiyor ki bende öyle diyorum ama anlamıyor bana diyor ki kocana söyle arabayı 1 hafta buraya bıraksın nasıl bırakalım bize lazım oluyor annem ilde biz ilçede oturuyoruz valla çok sinir oluyorum artık bu konu hakkında yorum yapma diyor o zaman sende konusunu açma diyorum o zaman herkese anlatıyor yapamadım kaldım diye almam lazım diyor millet sonra bana salak der alamadım diye diyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ yok diyor işte para teklif etcez geçirsinler beni diye çıldırtacak beni bu kadın bana diyor ki evlendiğim zaman bilezik yapılmadı bana ani oldu diye para olsun yapcam dedi boşu boşuna ehliyete para vereceğine yapardı kardeşime yaptı ama neyse konu bilezik değil kızlar ben bu anneme ne diyim😪
evlatcan QueenMommm anneniz biraz hırs yapmış ama bence ehliyet i çıkarsın. arabası olmayabilir ama inan lazım oluyor. Geçen sene köydeyik babamın arabası var ama surebilecek kimse yoktu oğlumun boğazın da şeker kaldı ne yaptıysak çıkmadı. Az kalsın boğuluyordu dayım yetişti o gelmeseydi hastaneye yetişmezdi Allah korusun. araba vardı ama sürecek kimse yoktu bende hirs yaptım çıkaracam. arabanın olması önemli değil ama ehliyet bulunsun bence. 😊
QueenMommm evlatcan ama yapamıyor çok pratik yapması gerekiyor ek ders alması gerekiyor buda para istiyor tabi bir sürü borçları var babam hep mesai yapıyor borçları ödemek için ama annem harcıyor
Haffuse Ahahah ben de tek benim qnqm saniyorum🤣🤣🤣 Yazili sinavda 4 unu de kaybetti, tekrar kayit yenioedi ve yarin yazili sinavi var… insaQllqh gecer de artik dariai direksyona🤣🤣🤣
QueenMommm Haffuse hahahah ne bu annelerin ehliyet hırsı oda diyor kaybedersem gene dosya açtırcam deli edevek beni
QueenMommm superkahramanbiranne arıyor beni hep ehliyet sınav araba ay deli oldum ya😬 oraya gitcrz Bir hafta kalcaz bide🤦🏼♀️deli edecek beni eşimin başının etini yer
Haffuse QueenMommm vallahi al bende de okadar… Ulkemiz sartlarda artik araba almak, imkansiz… Daha once nerdeydin diyorum🤣 Araba fiyatlari bi kenara, ehliyet de uçmuş gitmis🤣 InsaAllah yazili sinavi gecer de, belki direksyona girince korkar da vazgecer🥲