Kızlar bebeğim 36 günlük. Geceleri özellikle sürekli gaz sancısı oluyor. Gazınıda çıkarıyor devamlı ama uyurken birden sancısına uyanıp ağlamaya başlıyor. Tam uyudu diyorum yatağına yatırıyorum yine aynı. Bütün gün böyle devam ediyor özellikle geceleri nerdeyse hiç doğru dürüst uyumuyor. Siz ne yapıyorsunuz öneriniz var mı