Kezban_yldz 6 aylık bebeğim var hiç mama kullanmadık biberon da bilmiyor meme reddi yaşıyoruz mamayi nasıl alistirabilirim
ozlemmm Kezban_yldz Meme reddi yasadigina emin misiniz? Su ana kadar hep anne sutu mu aldi? Dis cikariyor olabilir mi
Ankareniminannesi Benim bebeğimde hiç biberon nedir bilmiyor tutmuyor da zaten 6 aylık olmuşsunuz ek gıda sürecindesinizdir mutlaka takviyeyi bunlarla yapın mama yiyorsa da kaşıkla verebilirsiniz
Ankareniminannesi Ayrıca meme reddi yaşaması da geçici bi süreç sabırlı ve sakin kalın her defasında vermeye çalışın istemediği an geri çekilin sonra tekrar deneyin 6 ay emipde şimdi bırakmak isteyemez bir anda siz sakinliğinizi koruyun lütfen
Kezban_yldz Bizim 2 aydan beri meme reddi yaşıyoruz nu aya kadar devam ettirebildim ama şimdi hiç almiyor o uizden mama vermek istiyorum ama onuda almiyor napcami bilmiyorum kizlar bana bi akıl verin lütfen
ozlemmm Sutunuzu sagip verseniz biberonla degilse bile pipetli bardakla falan. Bir de mamaya gerek yok ki ek gidaya gecin