OptimusPrime O çocuğun doğacağı varsa sadece sevisse bile doğar. Allah bu. Olacak derse olur. Yiyecek ekmeği varmış, engelli olacaksa, Allah kaderine onu yazmış. Benim annem spiral+hap+geri çekilmeyle korunuyordu kardeşime hamile kaldı. Spiral kaymadan hemde. Yani demem o ki, yargılama. Neden kınıyorsun? Kalbin mi yok? İnancınmı? Kınadığını yaşamadan ölür mü insan? Prezervatif ile yıllarca korunan da var bu arada. Hiç bir yöntemin %100 koruyuculuğu yok neden? Çünkü Allah öyle istiyor, o evladı vermek istiyorsa verir. Senin gibiler de anca yargılar. Allah başınıza vermesin