hunkarbey Merhaba kızlar, 10 gün boyunca lekelenme oldu bitti sonra iki hafta sonra Bi daha lekelenme başladı adet 3 aydır olamıyorum. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mi
12-12-34-76 hunkarbey ne zaman doğum yaptınız Bilmiyorum ama benim de öyle doğumdan 3 ay sonra lekelenme oldu 1 ay bitti yine aynı şekil 10 gün süren lekelenme ben de anlam veremedim
almilabuss hunkarbey bende öyleyim 2 haftada bir lekelenme oluyor. Hatta hamileyim sandım artık test yaptım negatif çıktı 😂 Doğum yapalı 4 ay oldu
hunkarbey Benim doğum yapalı 2.5 yıl oldu emzirmeyi 8 qy önce sonlandırdk bende çok test yaptım ama gebelik yok belki stres etkilemiştir diye düşündüm