Safiye129 Anneler buzlukta muhafaza ettiğim anne sütünü ısıttım hepsini içmedi. Kalanını daha sonra kullanabilir miyim?
Elifinilki Safiye129 2.kez ısıtılan anne sütü büyük oranda besin değerini kaybeder tekrardan ısıtılmaz