Tgbtn ya tam olarak ikisi arasında ki ilişkiyi bende bilmiyorum ama d vitamini kas ve kemik gelişimi için önemli diye biliyorum bu da bıngıldak durumunu etkiler diye düşünüyorum. 1 yaş kontrolünde bizim doktorumuz d vitamini biraz düşük bingildakta hala açık dozu artıralım demişti. Ama bingildak için 2 yaşa kadar bekleyeceğiz sorun yok diye de belirtmişti. Ben burda 3.aydan sonra bilgildak kapanan çocukları bile okudum. Bence eerken değil sizin için de. Bingildak kapandıktan sonra belli bir aya kadar bas çevresi büyümesi önemli oluyor sanırım düzenli büyümeye devam ediyorsa sorun yok diye biliyorum yine yanlış bilgi vermiş olmayayım da