Prensesannesi_24 16 ay 21 günlük emzirerek uyuyor ama bana sarılarak uyumasını istiyorum böyle öpelim birbirimizi falan 🙄 Daha çok var mı buna
Mircet Prensesannesi_24 bence o çocukla alakalı ben sarılarak yatmayı hayatta sevmem uyurken bana bişey dokunmasın 😂 ama kızım tam bir koala sırayla bi eşime bi bana sarılır 😂 sırtımı dönemem birlikte yatarken.2.5 yaşında ara ara bizim yatağa firar ediyor
Drysmsn Prensesannesi_24 bızım satılıp koklasarak yatmamız 2 yaşındayken oldu ondan önce elımı suremezdım uyurken 😂
kenankaan CankizimRavzam ben de aynısını yazacaktım, 3 yaş oldu sarılıp uyuyamıyoruz, bilmiyorum ne zaman öyle uyuyacağız
CankizimRavzam Prensesannesi_24 valla bak ayağına sarılıp uyuyup diyorum yatakta parende atıyor resmen bende arkamı dönüp uyuyorum napiyim 😅🙈
Avukatanneyim 16 aylık olduk bugün. Bana sarılmadan uyumak istemiyor. Ya kucağıma çıkar üstüme yatar ya yanımda kafasını göğsüme koyar sarılır öyle uyur. 1 aydır bu şekilde uyuyor ondan önce sallayarak uyutuyorduk. Ama her çocuk farklı benim kızım teması seviyor
sarmaliklahana Prensesannesi_24 yaaa 19 aylık kzıım arada sarılıyor yatarken annnnniiiii diyor sokuluyor aşşşşırı yüzle bir duygu içime sokasım geliyor. Sarılıyorum öpüyorum öpüyorum bu sefer uykusu acılıyor 😆
ppzeynep Prensesannesi_24 Kızımda hiç görmedim öyle bir şey. Oğlum sarılarak uyuyordu hep. Minik kızım 8 aylık. O da sarılmayı sevmiyor şimdiden.
sheesyelllow Prensesannesi_24 iki yaşındaki oğlum uyumadan önce anne seni havaya kadar seviyorum dedi sarılıp uyudu bütün yorgunluğum gitti pamuk gibi yaptı beni 💙
ozgeAK06 Prensesannesi_24 emerek uyumasıyla ilgili sorun yaşadınız mı gece uyanması falan nasıldı acaba
Prensescilek Prensesannesi_24 bence biraz cocukla alakalı ya .Benim ki hep öyleydi. Mayısta 3 yaşına girecek yanımıza alıyoruz kendi yatağımiza asla istemiyor kendi yatağında uyuyor 😄
Meerve Prensesannesi_24 22aylik oynayarak uyuruz.bazen öper beni sap sap.simdi bu aralarda yatınca sohbet etmek ister anne annee o ne bune su ne konuşur güler döner arkasını bende ona sarılır uyuruz😊