Kızlar 34 günlük bebeğim kakasını yaparken zorlanıyor ıkınmaktan sürekli ağlıyor. Üsttende gaz çıkarıyor ama karnı hep şiş doktorda görür görmez çok gazlı dedi. Biogaia kullanıyoruz kakası için ama işe yaramadı gibi masajlar falan da aynı. Var mı şu çok iyi geliyor dediğiniz bir şey. Yazık yavruma kıyamıyorum ağlarken kıyameti koparıyor.