Kızlar merhabalar benim eşim kurye 12 saat çalışıyor ewe gece 12 de geliyor bizim 5aylik bebeğimiz war doğduğundan beri ayrı odalarda yatıyoruz esim dsarda çalıştığı için bütün kış gribi üzerinden atamadı herneyse . Bugünde her akşam olduğu gibi bizimle azda olsa wakit geçirmek için odaya girdi we her zmn dediği şey şu bu ewe girince başım ağrıyor dönüyor ama ewden ckinca byle seyler yaşamıyorum baş ağrılarını bende yaşıyorum çok sık bi sekilde ewdeki enerjiyi nasil değiştirebilirim nasil rahatlayabilirz 🥲