Kızlar bebeğim 2 ay beş günlük. Aşıdan sonra bir tuhaf oldu çok huysuz. Gündüz uyuyor ama geve uykuya geçerken çığlık çığlağa kalıyor. Güzelce emiyordu ama son zamanlarda o da değişti. Memeyi alıyot iki dk emiyor sonra çıkarıp geri alıyor geri itiyor ve doymadığı için ağlıyor 🙁 süt gelmiyor sanıyordum ama ağzından akıyor süt de var yani. Sürekli çıkarmak istiyor tam doymuyor bu meme reddi mi ? Yoksa meme reddi olsa ağzına hiç mi almaz ☹️ bilemedim valla atak haftası falan mı 😢 gaz kaka onları da yaptı hani başka ne olabilir ki 🥺