09Mira_ Kızım bıcır bıcır ama şöyle bağırıyor güler a u gibi sesler çıkarıyor arada ama tam cümle yok endişelenmeli miyim bilmiyorum
Eminecak 09Mira_ 9 buçuk aylık bebeğim. Yürüme arkadaşi motoru var onunla yuruyor. Ayakkabı aldik ama asla istemiyor ayağında onu. Dediğiniz gibi bağırıyor sesler cikariyor ben baba dediğimde sessizce ba ba diyor ama genelde her seye memee diyor 😂 asla onu ogretmedim iç güdüsel bir şey sanırım 😂 süt dediğimde üstüme atlıyor ağzını açıyor 😂 arabalariyla oynuyor bu ay oyuncaklari nasıl oynamasi gerektiğini öğrendi 😂 işaret parmağı ile hep bir şeyler gösteriyor dugmelere basiyor. Baya bir sey yapiyormus ama asla konusmuyor anne baba yok sessiz cikan baba sayilmazsan😂
Gunes789 09Mira_ ya arkadaşlar ben de bişey sormak istiyorum. Bebeğim 6.5aylık sesini tanımak adına bağrıyo cırlıyo bildiğinz😅 önceden agu derdi o artık yok. Bi gün bbbb bubu gibi şeyler dedi o da artık yok. Aa uu demişti o da şuan yok. Sizin bebekleriniz altı aylıkken nasıldı? Aslında ben normal olduğunu düşünüyorum ama çevremde bazı kişiler niye konuşmuyo bişey demiyo diyolar sinir oluyorum😣
Emine003 09Mira_ Canım kelime olarak merak etme daha öyle çok geç değil benim bebeğimde 10 aylık mama ham amme (anne) ahh bunları söylüyo şimdilik önceden bababababa felan da diyodu artık demiyo 😅 bence çok geç değil canım söylerler inşallah 🤗
zeynepdurunun_annesi 09Mira_ 9 aya giriş yaptık gel gel, bay bay, alkış yapıyor, baba diyor, koltuktan tutunup aşağı yukarı yapıyor. 🧿🧿🧿❤️ Emekleme yok bizde yürüteç kullanıyoruz onunla evde ralli yapıyor. Sanırım emeklemeden yürüyecek
09Mira_ Eminecak aynı şeyleri yapıyoruz şarkıları mırıldanıyoruz Arada çığlık ismine bakar herkese gülüyor am tam cümle çıkarmıyor beni korkutuyor
Biriciik Eminecak merhaba kaç dakika emiyor ne kadar aralıklarla 6 aylık meme reddi var bizde aklı geliyormu o aylarda memeyi anlıyormu
Eminecak 09Mira_ beni de öyle arada bebek şarkıları açıp izletiyorum ekran vermek konuşmayı geciktiriyor diyorlar ondan mi bilmiyorum. Ama dediginiz gibi hep ses cikarak derdini anlatacak diye korkuyorum halbuki ben onunla hep konusuyorum anlatiyorum
09Mira_ Gunes789 çok normal benimde anne der gibiydi altı aylıkken bir daha tam net demedi hala agu luyor sesler çıkarıyor kimisi atak haftasından sonra geri geliyor diyor korkmayın
Guler123_ Gunes789 niye konuşmuyor bir şey demiyor mu lan 6.5 aylık bebek daha o ne bekliyorlar normal bu sesler sesini keşfediyor soranlara konuşuyor tabi sevdiklerine konuşuyor de hay bu millet Yok mu bu millet
09Mira_ Eminecak inanın bizde öyle çok üzgünüm bende bekliyorum burda çoğu anne dede dedi diyor hali ile benimde kafama takılıyor ama herşeyi normal algılama falan
09Mira_ Emine003 inşallah canımsın yaaa inşallah gelişimi normal sabırsızlıkla devamını bekliyorum aslında çıkartmaya çakıyorda
Dlshnn3 Emekliyor koltuktan tutunup sıralıyor ayakta 5-10 saniye desteksiz duruyor ama adım yok baba-anne-dede-mama diyor anne nerde diyince bana bakıyor baba diyince babasına bakıyor alkış yapıyor bir bir yapıyor mimiklerimi taklit ediyor
09Mira_ Dlshnn3 aynen bizde böyleyiz gelişimi iyi ismini biliyor bize bakıyor sesler çıkarmaya da çalışıyor
DidemmArass Alo yapıyoruz alkış gel gel bikaç gündür beni öp dediğimde anlıyor oyuncaklarını istediğimde verir bol çığlık atar ce e oynar kendi elindekinlerle merhaba by by emeklerken yakalıcam dediiğimizdd hızlanır yürüteçten aşağı sarkar oyuncaktan cok kavanoz kapağı peynir kutusu süzgeç sever balkona cıkmaya bayılır kedi çok sever bakar takip eder cici yapmayı öğreniyoeuz şimdi
Emine003 09Mira_ yaparlar yaparlar kuzum korkma hiç Allah’ın izniyle inşallah 🤗 bak dün yazmışım sana önceden babababa diyodu artık demiyo diye 3 ay sonra yeniden bugün baba demeye başladı oğlum şok oldum 😅 baba bide gaga diyo bugün 😂 artık her an herşeyi yapabilir bizim bıcırlar 🥰
09Mira_ Emine003 ah canım evet birşeyler çıkarmaya çalışıyor aslında çak diyoruz alkış yapıyor hep bir umut çok teşekkür ederim canım içime su serpildi valla
Kalbenbagli 09Mira_ merhabalar benim kızımda 5 gün sonra 10 aylık olucak 15 gün öncesine kadar ses bile çıkarmıyordu bende sürekli burdan annelerden fikir almaya çalışıyordum şimdi kelime yok ama ses çıkarıyo eee heee hehe falan diyo kendince birşeyler geveliyo ağzında bu bile bana umut oldu göz temasımız var çok şeyi anlıyor öpücük atar alkıl yapar sıralar kalkar adım atıyo ilk adım ayakkabısı aldık ama konuşmada veya babıldamada geri kaldık zamanı var hâla umutla bekliyoruz ☺️
09Mira_ Kalbenbagli ara ara aslında ses çıkarıyor ama agu yapıyor annni diyor gibi çak yapıyor alkış yapıyor koltukla sıralıyor her yerde ama tam net anne baba demiyor ya işte kafam çok takıldı benimde sağlıklı olsunlar da çok teşekkür ederim canım
Bebekle_birgun 09Mira_ 9 ay 20 günlük olduk emekliyoruz sıralıyoruz fazlasıyla yaramaz 😂il anne dedi şuan mama meme dede anne baba gel hadi söylüyor alkış bay bay çamaşır dökmeye bayılır çantasını döker ben geri toplarım geri döker sinirlenince kendini geriye atmayı öğrendi 😒 yürütmek istiyorum ama o emeklemek istiyorsa ayaklarını basmıyor bilerek evin her odasına gidip geziyor 😂
09Mira_ Bebekle_birgun aynı aynı bizde böyle ama tam net cümle daha yok bakalım bende beklemedeyin canım çok teşekkür ederim 🙏🏻