İyi aksamlar ekim ayında spiral taktırdım snrasında kontrol gittim sıkıntı yok ama ağrı asla geçmiyor her adet dönemim kabus resmen. 3 gündür hafif lekeli geçiyor snrasında yoğunlaşıyor snrasında lekeler devam ediyor bu durum 10 günü buluyor ağrı desenız zaten mafoluyorm bugun daha bi fazla oğlum 17 aylık olcak mecbur onu taşımak zorunda kalıyorum ağır kaldırma dediler ama mecburum ondan kaynaklımı bılmıyorum ama bıcak saplanıyor sanki karnıma resmen ne zmaan geçiyor düzene giriyor yani giriyormu zamanla cidden cıkartırıcam artık leke sorunu ağrısı bıtmedı anlamadım orucumda gidiyor lekeler yüzünden 🤦🏻♀️