Kızlar merhabalar bebeğim 10 aylık emekliyor gelişimi gayet güzel fakat şöyle bir sorunumuz var elimle tutup yürütmeye çalıştığımda veya koltuktan kendisi tutup kalktığında hep ayak ucuyla duruyor yürüyor ne yapmalıyız doktora gitmeliyim mi yoksa düzelir mi böyle olan var mı bı yardımcı olur musunuz lütfen