Aslananne1 Bebeğim.mama alıyor 10 ay 17 günlük 9 dışımız var arkadaşımın bebeği de 1 hafta büyük oğlumdan onun daha 4 dışı var benimde oğlum dis doneminde çok huysuz sürekli mizmiz oluyor ağrısı olduğu için arkadaşım da ikide bir valla ben hiç anlamadım bizim.bu 4 dis nasıl çıktı yemek veriyordum kasikla ses geldi anladım çıkmış hiç senin oğlun gibi huysuz olmadı benim kız anne sütü alıyor ya ondan onun faydası var mama alan bebekler zor çıkarır dis Sinir oldum yaaa 😡
sedaozdemir Aslananne1 ne alakası varmış ya siz hiç kafaya takmayın benim bebeğim de anne sütü alıyor 9,5 aylık ve sadece 2 dişi var gayet de ateşlendi biraz rahatsızlandı. Bunum mama ile veya anne sütü ile hiçbir ilgisi yok böyle insanlara aldırış etmeyin. İnsanlar bayılır zaten bebekleri karşılaştırmaya
Minnacksevdack Aslananne1 ay ne alakası var ya. Benim bebeğim hep emdi. Sütümde yetti. Ama çok zor çıkardık dişimizi. Kusura bakmayın ama arkadaşınız sırf laf sokmak için aptalca konuşmuş. Her çocuk farklıdır bir öğrenemediler. Her şey dönüyor dolaşıyor mamaya anne sütüne bağlanıyor nasıl oluyorsa.
Katun Aslananne1 Alakası yok bence. Benim oğlumda emiyor diş dönemi nedir bilmem hiç hastalanmadan çıkardı,arkadaşımın oğluda emiyor her dişte çocuk perişan oluyordu
Alparslan616161 Aslananne1 aktardan al karanfil yağını 1 çay kaşığı karanfil yağı 1 çay kaşığı zeytinyağı karıştırıp damaklarına uygula cnm akşamları yap gece rahat uyusun dişi çabuk patlatıyor huysuzluğu iştahsızlığı olmuyor çevremdeki çok insana tavsiye ettim kullandılar Allah razı olsun dediler
Aslananne1 sedaozdemir sinir etti yaa bebeğin mama alıyor ya ondan zor çıkarıyor benim kız anne sutu alıyor hiç anlamadim 4 dis nasıl çıktı gerçekten de öyle mi çünkü bakıyorum kıza cidden çok rahat sürekli yan yanayiz hiç huysuzlugunu görmedim aşırı uslu 🙄
Aslananne1 Alparslan616161 almanyada yaşıyorum burda aktar bulamam onun yerine karanfili zyetinyaginda bekletsem olur mu
Papatyaaa01 Aslananne1 Almanya da yaşıyorsanız diş topu alın bence biz Almanya’dan getirtmiştik çok faydası oldu anlık da olsa kesiyor ağrıyı
Prenses_annesi04 Aslananne1 hahaha çok komikmiş arkadaşın sanki isteyrek mama vermişsin terbiyesiz ya benm kızım anne sütü ile besleniyor naptiysam mama almadı sonradan sütüm açıldı ve kızımın 10 aylık 6 dişi var o 6 dış çıkana kadar neler çektik ateşlenmesi huysuzlugu yemk yememmesi okdar istahsizdiki suyu bile zorla verirdim patatese bayılan çocuk patates bile yiyemiyodu ağlayarak yerdi bazen ya nasıl kafa var insanlarda anlamıyorum sanki mama zehirdir
Eminecak Aslananne1 benim oğlum 9 aylık bu ay üst dişler çıktı alt dişte bu kadar zorlanmamisti ustler cok hassas mi oluyor anlamadım baya zorlandik cikarken. Ve anne sütü aliyor. Bununla hic alakası olduğunu düşünmüyorum tamamen bebegin hassasiyeti ile ilgili.
Avukatanneyim Yav bak işine hehe de geç ya. Benim kızım 16 aylık daha 14 buçuk aylıkken ilk dişi çıkarttı şuan 2. Dişini çıkartıyor günlerdir huysuz ateşi çıkıyor iştahsız yani gecemiz gündüzümüz karıştı birbirine. Anne sütüne gelince hala emziriyorum hatta ek gıda istemiyor sürekli mememe yapışık duruyor ama zor atlatıyoruz bu süreci.
Hndealnathn Ayy kahkaha attim.oglumuda kızımida ilk dişleri çıkmaya başladığında emziriyordum sonra oğlumda sütüm kesildi mamayla büyüdü oğlum 5 aydan itibaren 22 aylıkken tüm dişleri tamamdi ama ben hiç bilmem kızımda çektiğimi oğlumda çekeyim.oglumu hep doyururken kaşığın tık sesine anladım dış cikardigini.kizimi daha uzun emzirdim.madem emen bebek huysuzlanmazmis benim kızım niye aylarca hastalandı ateslendi ishal oldu ağladı uyumak nedir bilmedi yerle yeksan oldu hayatımız aylarca.suan 2 yaşında 2 aydır 2 büyük azıyi çıkardı sonra 2 tane kaldı onlarda patladı önümüzdeki aya selam verirler ama gel gör 2.5aydır ne cekiyorum. En çokta acısına derman olamamak beni üzüyor bu azilarda ne karanfilli yağlar tetagil osanit calpol verdim bana mısın demedi evlatcim kilo bile alamadı istahsizliktan. Ufurukten teyyare selam söyle o yare güzelim.bosver sen onu senin bebeğin başka onun bebeği başka.insanlar boş konuşmaya bayılır.
Mervealpiko Aslananne1 boş yapmış açıkçaaı her bebeğin gelişimi huyu suyu farklıdır alt dişlerde çok zorlanmamamıza rağmen üst dişlerde çok zorlandık sürekli meme de uyuduk ateşlendi sabaha kadar başındaydım bu diş olayları gece vuruyo gündüz oyunlar falan derken çok uğraştırmıyo iş geceye gelince eşref saati tutuyo bizimkini 9 ayda 4 dişimiz oldu ve hep hasta gibi geçiyo sürekli burun akıntısı aspire etmezsem bu sefer hep ağzından nefes alıyo sonra gece daha sık uyanıyo ağzı kuruduğu için kusura bakmayın biraz uzun oldu
sarmaliklahana Aslananne1 Kızım hem maa hem meme ile beslendi 7 ayda mamayı bıraktı kendisi. Suan 19 aylık emiyor hala. Evet diş dönemlerinde zorlanmadık ama zman zman cok agrııgı huysuzlandıgı oldu. Tetagil kullanıyordum ben. Dusa sokuyordum tetagil verip uyutuyorum. İlk dişleri mayıs da cıkarmıstı yaz dönemine denk geldiği için kasıklarım dondurma veriyordum erimiş ksıkmalrından o da rahatlatıyordu. Ama anne sütünden yada mama ile alakası oldugunu düşünmüyorum 🙄
Tombikdonerartikcokpahali Benim de bebeğim anne sütü alıyordu😂 ama anami aglatti diş döneminde. Akli sira size laf sokmuş sanki çok matah birşey yapıyormuş gibi. Kesin bağlantınizi, böyle insanlar hayatıniz da yer edinmesin. Gerek yok
Tontis_annesii Aslananne1 hiç alakası yok şuan 9 aylığız 3. Dişimiz çıkıyor hiç bişey yemiyor huysuz uyumuyor emziriyorum ne saçma ya