Kızlar bebeğim 7 aylık çok hareketli maşaAllah çok güleryüzlü herşeye hemen tepki veriyor algılıyor ne blym herşey gayet normal sadece mama sandalyesine veya örümceğine oturtunca ellerini havada tutup sallıyor sürekli yaa neden öyle anlamıyorum Google baktım bebeğin ellerinin hareketini tekrarlaması Allah korusun da değişik şeyler yazıyor korktum canım sıkıldı sizin bebeklernzde de aynı durum var mı veya normalmi bu ay için..