Merhaba 2.ay aşılarını yaptırdık 2 bacak 2 kol olmak üzere , çok huzursuz ateşleniyor kucaktan indirince aglıyor , ayrıyetten çok korkuyor bi anda elleerini kaldırıp aglamaya başlıyo sizdede bu oldumu calpol verdim 2 kere cay kasıgı olarak öğlen 1 aşı yaptırmıştık