Bence doktordan muhakkak fikir alın. Ben anneden geçen hormonlar sebebi ile bebeklerde vaginal kanamalar olabildiğini okumuştum, doktorumuz da söylemişti ama sanırım daha çok yenidoğan grubunu kastettiler. Muhtemelen bir ıkınmadan bir şeyden kaynaklıdır ancak içeriden gelen kanalru bence her zaman sorgulamak ve uzmanına sormak gerekli..