Masal05ozge Bebeğim hiçbisey doğru düzgün yemiyor itiyor beni anne sütüm 3 aylıkken kesildim mamasını yiyior ama az yiyor çorba yapıyorum hoşuna giderse belki yiyor yogurt birtek tüketiyor kiloda verdi çok üzülüyorum 2 dişi birden çıktı o yüzden mi böyle
sedaozdemir Masal05ozge tabii ki dişin etkisi vardır huzursuz oluyorlar iştahları kayboluyor. O yemek istemediği zaman çok fazla zorlamayın azar azar böyle tattırmaya çalışın sonuçta mamasını içiyor. İnşallah düzelecektir zaten bundan sonraki dişleri daha az ağrılı çıkıyormuş.
Minnacksevdack Masal05ozge bizimkide aynı. İştahsız. Az da olsa emiyor beni ama genel olarak biz de aynı durumdayız. Yoğurt dışında pek bir şey yemiyor diyebilirim.
Hayrie Evet o yüzden bizimde öyleydi 6 aylıkken 2 dış birden çıktı huzursuz sürekli kucakta bende dururdu ¾ gün redeti yemekleri sonra yine yemeye başladı düzelir sıkılmayın
Masal05ozge Çok üzülüyorum zayıfladı çocuk kendimi sorguluyorum bakamıyorum die ama ne yapsam hüsranla mutfaga koyuyorum