Alparslan616161 G-e40 fito krem sağlık ocağından yazdır al vala çok memnun kalırsn banada eczanede çalışan bi bayan önerdi pişik kremlerine o kadar para vermene gerek yok bu hepsinden ii dedi doğdu doğalı kullanrm
Sevdayagci Travazol ve hamazing her bezde karıştırıp sürdüm ve çok iyi geliyor. Doktor önermişti ilk pişik olduğu zamanlar, Kızım 11 aylık hala pişik olursa uygularım. Normalde de Sudocrem kullanıyorum
Hi-Mom G-e40 kantaron yağını her bez değiştirmenizde sürün çok iyi geliyor hemen geçiriyor. Su ile biraz karıştırın yağı
Emineee1234 Fitonuj üstüne krem tanımam benim kızımın da aylardır geçemeyen pisigini iyileştirdi göğüs ucu yaramı bile o geçirdi Allah kremi çıkarandan Allah razı olsun
tugba_mete G-e40 desitin krem mor renk paketi bakın kesinlikle alın bunu geceden sürün sabaha hiç bişey kalmaz müthiş koruma bariyerli bi krem bepantol falan hiiç onun yanında