Oylesinebirii Yururken kosarken düz yolda bile.. sebebi ne olabilir .. İnternette beyin tümörü filan yaziyor aklim çıktı .. dhaa once hic dikkate almadim aniden aklıma geldi yazdim 🥴😏😕
Muhayze Oylesinebirii Bi doktora felan götür Allah korusun inşallah önemli bişey yoktur ama yinede göster bi uzmana
35lavanta Oylesinebirii İnternete bakma bakarsan direk ölüm der orası saçam zaten 😂 benim kızımda 4 yaş olmak üzere oda öyle çok düşer ama halasıda öyleymiş 😂😂
Oylesinebirii 35lavanta icime su serptiniz cok sag olun.. sizinde duz yolda düşüyor demi. Sanki ayagi birbirine dolaniyor dusuyor gibi
35lavanta Oylesinebirii Evet evet durduğu yerde bile düşüyor bazen kayınvalidem hep der aynı halası dite görümcemde söyler 🤭🤭 ama şöylede bie durum var mesela küçük kaldırımlarda yürütürüm tek ayakla düşmeden yürür dengesi iyi yani öyle bir sorununuz yoksa paniklemeyin dengede sorun varsa bir kulak burun boğaza götürün 🌸
35lavanta Oylesinebirii Tek ayak derken hani parkların kaldırımları varya azcık yüksek ordan bi ayağını öne atıyor sonra diğerini öyle dğmdüz yürüyor anlatabildim umarım hani tek çizgi yürü deriz ya sarhoşmusun değilmisin bakalım diye o şekil işte
Doga_sever Oylesinebirii bir cok sebebi olabilir. Ornegin duyu butunlemee sorunu bunlardan biri. Daha bir cok hastaligin belirtisi olabilir. Doktorunuza mutlaka danisin. Belki de sadece cok sapsal :)
35lavanta Oylesinebirii Bunu düz zeminde bile tek çizgi üstünde yürüterek deneyebilirsiniz sonra dediğim gibi hafif yüksek bir yerde 🌸
Esra1202 Oylesinebirii nerhaba baya olmuş ama. Ne durumdasınız. Benim kızımda beş yaşında bu ara çok düşüyor..ama sanki iki dizim pat diye bukuluyo anne diyo. Dizlerinin üstüne cokuyo