sakinolchamp Arkadaşlar ayın 1inde yattı şuan kullanmak istiyorum ama olmuyor. Üst kısımda “faturayı öde” yazması lazım yazmıyor. Eşim diyor 13 gün geçti aradan falan bilginiz var mı