Minnacksevdack busyyc Engin Yurdakul efsane bir doktor. Özel hastanede değil , kliniği var. Ama çok ilgili. 🌸
pleasemom busyyc bu postu bende iki kez açtım ama ne yazıkki ilgi görmüyor ve kimse yazmıyor kalakaldım bende
pleasemom busyyc benim memnun kaldığım ve tanıdığım tek doktor memorialda Nisa hanım ama orda da doğum yaptığım ve %15 indirime rağmen 1096 TL gibi bi muayene ücreti var bakın isterseniz
Ddilara5 Medicana Zekeriya hoca. Cok memnun kaldim. 8 aydir butun kontrollere kendsine gidiyorum. Pimpirikli bir insanim, kendisi beni rahatlatiyor. Gerekli olmadikca tahlil bile istemiyor.
miracmoms Ankara’da yaşamıyorum ama bir arkadaşım orda devamlı Engin Yurdakul’a götürüyor çocuğunu çok memnun olduğunu söylüyor
Gampelat1422 miracmoms Süleyman satılmışoglu var kliniği var beni kardeşimi kızımı ve şimdide oğlumu büyütüyoruz ne zaman arasam bakar telefonuna 2 ayda bir kontrole gidiyoruz bizde Allah razı olsun çok iyi bir doktor
Gampelat1422 AtlasAsya çok iyi bi doktor var bende cep telefonu istediğiniz zaman verir çok değerli bi doktor
Benanneoldummm Etimesgut a life Muhittin bitirgen, Yaşar Hüseyin onganlar hocamızın da kliniği var çayyolunda. İkisine de gittim ikisi de gayet ilgili👍
Mommqueen busyyc a life hospital vedat beyi önerirm türkiyeye geldikçe hep ona randevu alırm çocuklara
aslgrs mehtap1234 doğduğundan beri gidiyoruz biz sağolsun çok memnunuz. Şimdi büyüdü. 2 yaşına giricek☺️ çok çok iyi bir hoca