Miniminimini 60 santim filan yatak kafa üstü 23 aylik 15 dk agladi suan her sey normal gibi 1.5 saat oldu şişlik yok hastaneye götüreyim mi ne yapayım bilemedim tek başımayım
Simgecvhryca Miniminimini bence götürün en azından içiniz rahat eder birde ne olur ne olmaz benim kızımda düştü öyle 10 aylıkken ben direk götürdüm tomografi falan çekildi 2 saat gözlem altında kaldı birşey çıkmadı olmadı çok şükür
Zumrasmom Öncelikle çok geçmiş olsun. Gözlerinde kayma var mı kontrol edin,kusma ya da sürekli uyku hali var mı takip edin ve 2 saat ayakta tutun bu sürede olumsuz bi şey sezerseniz mutlaka hastaneye götürün
Tgkaneses Hemen hastaneye gidin kardesımın saglıkçı daha gecen bunu konustuk her zaman belirti olmazmış gidin hastaneye burda ne işiniz var