Kahvelianneee Kızlar pipet versem çekmiyor biberon versem emzik sanıp ısırıyor asla içmiyor normalde emziriyorum ama artık 8 aylık ve ek gıdada ilerledik haliyle su içmesi lazım. Ama nasıl öğretebilirim en iyi nasıl sonuç aşırım lütfen yardımcı olun 😣😣
lyl0742 Kahvelianneee 17 aylık hala pipetli suluğundan içmek istemiyor ısrarla hergün deniyorum ama ısırıyor atıyor oyüzden normal biberonla veriyorum suyu bir gün pes edecek ama ne zaman bakalım ☺️
a07 Kahvelianneee ben bugün wee babynin silikon uçlu alıştırma bardağını aldım hemen alıştı içmeye başladı. Fiyatı da çok uygun alıp deneyin isterseniz. Benim bebeğim de pipetle çekemiyor bardakla içmek istemiyor son çare bunu denedim işe yaradı.
Kahvelianneee Show_must_go_on denedim ama içemiyor ya boğuluyor korkuyor yada olduğu gibi dışarı çıkarıyor 🤷🏻♀️