Cansu08 valla ben büyük oğlumda fön makinesi sesi indirdim telefona açtım sesi çocuğu da yanıma yatırdım pış pışladım öyle öyle geç de olsa uyudu ama sesi kapatmadım hiç uyanana kadr çaldı yani, 3 yaşına kadar devam etti sesi açıyordum yanına yatıyordum bende hemen uyuyordu 😆 kurtarıcım oldu yani 😁 şuan bitirdik kendsi uyuyor daha maşallah 😊