Merhabalar. Sağlık ocağından bize D3 olarak Monovit verdiler fakat burada bir postta içeriğinde paraben olduğu ve gaz yaptığıyla alakalı şeyler okudum. Damlayı bıraktım ben de. Benim bebeğim de çok gazlı idi. Gazını çıkarıyorduk ama aşırı gazı vardı damlayı bırakınca normale döndü. D3 için neler önerirsiniz? 1 haftadır kullanmıyoruz çünkü. Bebeğimizin kontrolünü yapan doktor da arkadaşıma devit3 vermiş. Onunla ilgili de olumsuz yorumlar okumuştum, içinde paraben yokmuş ama. Ocean çok duydum. Önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum ❤️