Ben geçen ay oldum bu ayda nasıl olsa regl olmama az kaldı diye eşimle korunmadık ama hala adet olmadım geçenlerde yine ilişkiye girdik lekelenme tarzı birşey oldu oh dedim regl oldum olucam diye sevindim ama devamı gelmedi adet sancısı çekiyorum ama olmuyorum bebeğim daha 10aylık bu arada hamile olabilir miyim acaba umarım değilimdir ikiye hazır değilim