İyi akşamlar hanımlar 47 günlük oğlum var 1 ay boyunca pişik diye başlayıp yarayla sonuçlanan bir şeyle uğraştım bir sürü krem kullandım iki üç gündür bitmişti bugün baktım tekrar başlamış .Popo deliğinin iç kısmında yara var etrafında da oluşmaya başladı şimdi .Daha önce basına gelen var mı .Pişik değil direkt yara oluşuyor .Ne önerirsiniz