Benim bebeğim öyle böyle gazlı bir bebekti ki size 3.5 , 4 ayının nasil geçtiğini anlatamam kabuslar kabusuydu ne gece ne gunduz bir dakikaya bir dakika ağlamadan durmuyordu gece 4 de 5 de arabayla dışarı bile cikarmisligim bile vardır ben sab simplex damlasını kullandım 4un bitimine kadar ayrıca kiraz cikerdekli patik bel kemeri aldım rezene , anason ve kimyon 3unu1 demledim aktarda onsekilde satılıyor kendim içtim 1 , 2 çay kasigida ona verdim havluyu utuleyip beline sardım banyo yaptirdim sıcak su kaslarin gevsemesine ve bağırsaklari çalıştırmada ise yarıyor sabır gerektiren bir şey yaşamayan anlayamaz