Birkaç gün anneme bırakmıştım kızımı. Unuttu sanırım değişmeyi ki pişik olmuş bu demeden farketmiycekti. Önce isilik gibiydi. Sonra kızardı. Gün geçtikçe daha çok yara gibi oldu.
Eczacimizin yaptığı ilacı sürdüm o bile geçirmedi. Desitin vs olmadı. Kırmızı kantaron yağı sürdüm. O yaralar anında geçti. Ama bu sefer de kanama oldu ince ince.
Mustela kullandım daha yeni. Sonucu bilmiyorum henüz.
Çok acı çekiyor öneriniz var mı?
Bezi Molfix pure soft . Çok mnunum ondan değil. İlk kez başıma geliyor