BalkizimBaloglum2 açıkçası bir kreş öğretmeni olarak da asla yürüteç kullanmam diyordum. Taaaa ki bugüne kadar 🥲 7.5 aylığız ve çok hareketlenmeye başladı. Mama yapmaya bile gidemiyorum zaten dolu dolu etkinlikle geçiyor günümüz. Yere koyduğumda dönerek koltuk altına gitti ve kafası yüzüldü. Besige koyuyorum yüz üstü dönüyor bir yerden sonra bağırmaya başlıyor gidemediği için, pusette de yana yuvarlanıyor. Velhasıl kelam mama yapmak ona kahvaltı hazırlamak bile zorlaştı artık. Sonra eşim sürpriz yapmış ve yürüteç almış. Görünce çok mutlu oldu çok sevdi. Ve şöyle düşünüyorum, sürekli kullanmak çocuğu 7/24 yürütece atmak bence kolaylık. Bu konuda biraz vicdan devreye giriyor sanırım. 10 dakika koydum bugün daha sonra aldım, fazlasının ona zarar olabileceğini düşünüyor ve kısıtlıyorum. Lavabo ihtiyacı, mama, acil bı durum olmadıkça koymak istemiyorum. İçim rahat etmiyor 🥹 ama bugün çok rahat mamasını da yaptım işimi de. Kısıtlı olduğu sürece minimum zarar bence. Kontrol bizde yani ☺️