Wonderful_mom kendi takımının dolabını almamıştım gömme dolaplar var diye. Ama sığamıyorum. 😂 taşınmayı bekliyorum.
Komodinlerde çoraplarımız duruyor, alt katında ıvır zıvır ne varsa.
Çekmecede saatler takılar vs. Bir altı oğlumun çorabı kremi vs. Bir altı oğlumun bezi mendili vs. Bir altı çarşaflarım. 😂😂
Yatak ayakucundaki pufta şu an kışlıklarım.
Çeyiz sandığında nevresimler. 😂
Kendi dolabımı söylemiyorum üst üste.
Eşimin dolabının yarısı çeyiz dolu hurçlarla
Oğluma da askı aldım bir kenarda o duruyor kıyafetleri vs her şeyi onda.
Kısacası her şeyim üst üste. Düzenlenmiyor da 🤷🏻♀️
Bebek odasının olmaması aşırı zorluyor ama sabrediyorum 🙊