15 aylık 8 ci dişimiz çıktı ve 2 gün ateş sürdü 4.5 gündür eskisi gibi iştah yok sadece emmek istiyor ve ağlıyor yani demir ve B12 mız eksik ilaç içmiyor püskürtüyor her verdiğimde yani gün içinde hep aç aç duruyor meme sadece yani çok üzülüyorum bu haline dışarıda çok zor oluyor emmek istiyor yemek yemiyor zar zor iki lokma tadına bakıyor çıkarıyor geçici dönem mi kalıcı mı bilemedim yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim 🌸