Pasamm-6387- benimde oglum 9 aylık arada ısırıyo öyle yapınca çekiyo bida yapmıyo inşallah faydasını görürsünüz inşallah insanın hiç emziresi gelmiyo öyle olunca zaten sizin 24 aylık olunca yani 2 yaşına girince bıraktırırsınız emmeyi farklı yöntemler deneye deneye.
Herşey deneye deneye öğreniliyo valla Allah sabır versin tüm annelere🌺🌺