Kızlar gaz yapmayan ve süt yapan yiyecekler neler önerirmisiniz normalde rezene cayı içiyorum ve şuan kaynanam gilde kalıyorum herşeye karışıyor acı yeme tatlı yeme ben bilmiyorum sanki neyse ki yarın inşallah kendi evimize gecicegiz cocuguma kendim de baka bilirim 19 gün burda kaldım ama hep tektim sadede önüme kahvaltı indirdi bi kaç kez Allah razı olsun ama başka da bir şey yapmadı yani evimde hem daha rahat olurum burda herşeye laf söylüyor sinirim bozuluyor zaten sütüm az geliyor kızım doymuyor galiba anlmadım