Atiiiii ay ben neler çektim 3 kez göz doktoruna gittim. 20 günlükken bebeğimde başladı pediatri doktorumuz sürüntü testi aldı ve bakteri ürediği anlaşıldı bi damla verdi masaj yap dedi tamam dedim 10 gün kullandım hiçbir işe yaramadı ne yazıkki. Bu arada daha önce süt ve çayı da denedim sonrasında tekrar göz doktoruna gittim masaj yap dedi sadece yüzünü sürekli yıka vs dedi yaptım olmadı. Son olarak göz muayenesini de yaptırdığımız doktor dedi ki önce temiz gözünden itibaren temiz bezlerle gözünü temizle, sonra serçe parmağını al ve günde 100 kez yapmak şartıyla bebeğin göz yaşı kanalına dairesel hareketlerle masaj yap ve kremsi bi damla verdik şükür ki 1 haftalık kullanım sonucunda tamamen geçti. Bu süreci yaklaşık 1 aydan fazla yaşadım. Çok geçmiş olsun