Merhaba arkadaşlar başına gelen var mı diye çok merak ediyorum bebeğim de dalak büyümesi var Ben de Akdeniz anemisi var yani kansızlık aynı şekilde bebeğime de geçti son 5-6 aydır sürekli dalak kontrolü yapılıyor ve dalağı 4 santim büyüme var hematolojiye yönlendirdi ve çok korkuyorum başına gelen var mı yarın hematolojiye götüreceğim internetten çok baktım bir tedavi gözükmüyor vücudunda enfeksiyon da yok birileri bilgi verirse çok sevinirim…