incitanem0302 merhaba postu atalı epey zaman olmuş benim oğlumda 14 aylık ve aynı sizinki nasıl oldu değiştimi acaba bende çok kafaya takıyorum kimseye gitmiyor çocuklara karışmıyor pek eskiden böyle değildi 1 yalından sonra oldu ne olduysa bu ara yine arttı kucağımdan inmiyor bi yere gitsek sokağa çocukların yanına indiriyorum hiç karışmıyo onlara kucağımda duruyo yada kendi kendine oynuyo biri ona dokunsa hemen mızıldıyo düzeldimi acaba sizinki