Bebeğim bir hafta sonra 3 aylık olacak inşallah. Son 3 gündür damağı kaşınıyor gibi sürekli eli ağzında. Yumruğunu yalayıp duruyor. Diş mi çıkarıyor diyeceğim ama daha çok erken. Ateşi yok. Olmadığı kadar huzursuz. Emerken de çok ara vererek emiyor. Yani 2 dakika emiyor, biraz sızlanıyor, tekrar emiyor.
Sizce ne olabilir?