8 ay 10 günlük bebeğimde yeni uyandığında ve uykusu geldiğinde göz altında morluk oluyor hafif şişiyor. doktor alerjiktir veya demir eksikliği olabilir dedi. 9. ay kontrollerinde tahlillerine bakıcak ama aklıma takıldı. bu durumu yaşayan oldu mu? bir de bacaklarında pütürlükler var renksiz pütürlükler nemlendiriyorum ama geçmiyor. doktor değişikliği yapacağız diğer doktora güvenmediğim için kafam allak bullak oldu.